Deprimerande väder

Usch vilket hemskt väder det varit idag, snöat en massa sen igår kväll. Blev lite smått deprimerad när jag gick ut, inte roligt väder att ta sig till skolan i heller. Man blir så less när vädet ska bängla så här. Vill ha barmark och värme NU!.

Ridning på skolan hade vi imorse. Hade hoppning den här veckan istället eftersom det inte blev nån förra veckan. Fick Ravinsky den här gången. Hoppat han en gång tidigare. Det gick rätt så bra, dock är han verkligen inte min typ av häst. Långa ledningar och det känns som han blir så himla lång. Fick vara lite tuff på han till en början för att få lite mer tryck i han och få han mer ihop.



Ravinsky, varken min typ av häst utseéndemässigt eller ridmässigt

Kommentarer
Postat av: Eva C

Ravinsky har ju den snällaste blicken i världen, och han är fin att rida, men man måste rida med stadigt säte o mjuk hand... Min absoluta favorit på Grans ;-)

2012-05-08 @ 00:41:37
Postat av: Cajsa

Jodå, det måste man på han. Fast det klickar helt enkelt inte mellan oss. Är ju så ibland. Kan funka bra i ridningen men ändå känns det inte rätt.

2012-05-08 @ 22:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0